fridarannar

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Frida Rännar - 14 april 2014 21:37

Sista rycket nu innan lite längre ledighet. På onsdag tar vi helg!

Jackpot ska tillbaka till vet på torsdag. Han har svarat bra på behandlingen redan från de första timmarna men jag har en magkänsla att han inte känner sig hundra bra ännu.
Jag tycker också att han har svarat väldigt bra på foderökningen. Han är inte alls lika insjunken i ryggen och över rumpan. Även om det är omöjligt att punkt-göda en häst så går det iallafall åt rätt håll.

Känner mig fruktansvärt less på att vara så hjälplös gentemot min häst. Det påverkar så stor del av mig. Han är ju en del av mig.. och det gör mig galen snart.
Önskar att fler kunde se vad jag ser och känna vad jag känner. Sittuationen blir bara jobbigare av att behöva övertyga andra om vad som är.
Min lilla buse <3

Ovido - Quiz & Flashcards