fridarannar

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Frida Rännar - 1 juli 2013 22:54

Jobbet, familjen och hästen tar upp all min tid därav ekar det tomt här..

Den här veckan jobbar jag måndag, är ledig tis,ons, tor sen jobbar jag fredag. Anledningen till det är att Jocke kör en extra sväng åt ett annat åkeri ner till Västerås. Han kör ner inatt, hem imorgon natt. Ner igen onsdag natt och hem torsdag natt. Han är en tapper man som klarar att hugga in på nattkörning bara sådär. En annan skulle väl ha somnat redan i övik.. Om inte tidigare.

Nästa vecka får vi en efterlängtad semester!
Nog för att vi fått vara hemma båda två men semester för mig är just det.. att få vara hemma tillsammans. Vi har så mkt vi ska hinna göra men ändå så lite planerat den här semestern. Känns underbart!

Uppdaterar lite om den Gråa stjärnan. Han mår fint och jag har börjat röra honom lite smått. Gör mig inte alls någon brådska då jag tror vi avvaktar med att komma i form tills inomhussäsongen börjar. Underlaget i skogen och på hoppbanan är inte optimalt och det blir svårt att träna som man skulle vilja...
Ev. Kanske han får starta någon klass i augusti om jag känner att han är redo för det.

Lite bilder.. Några från förra helgen under wheelskvällen. Vilken fantastisk dag med familjen!!


Ovido - Quiz & Flashcards