fridarannar

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Frida Rännar - 19 juli 2013 11:44


Hugo sover bara 2 timmar mitt på dagen efter lunch nu precis enligt schemat han kommer ha på dagis. Det funkar jättebra. Ibland får vi rubba det lite och lägga in extra sovtid på em som tex nu när det är semester och vi ofta är borta hos andra mm. Men både jag och Jocke har själva börjat ta lite siesta sådär mitt på dagen när han ändå sover. Vi passar på att sätta oss ner och bara stänga av allt runtomkring. Hur skönt som helst! Så när han vaknar är vi alla utvilade och dagen kan fortsätta!

Är så glad att jag tvingade mig ut på en springtur imorse. Trodde benen skulle kännas tunga men gjorde en riktigt bra tid!
Vi har hunnit vara i stallet på fm också..

Nu får tvättmaskinen jobba lite medans lilleman sover :)

Ovido - Quiz & Flashcards