fridarannar

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Frida Rännar - 17 juli 2013 22:55

Glömde berätta att det nu har gått två dagar som jag knappt har kunnat röra mig på. Har inte ens nästan haft en tanke på att springa. Försökte springa ett steg i stallet imorse men jag höll på att gå sönder av smärta..

Allt detta bara för att jag red på Linns nya ponny för några dagar sen.
Den som påstår att ridning inte är träning har fel.
Har inte ridit på över 1 månad och ändå har jag hållit igång med annat, men träningsvärken är olidlig.
Hoppas att morgondagen är bättre så jag kan röra mig igen!

Av Frida Rännar - 17 juli 2013 22:31

5 dagar av semestern har nu gått.
Egentligen skulle hela förra veckan också vara semester men det gick inte att släppa jobbet.

Mycket har vi hunnit med på dessa lediga dagar men mer ska det bli.

Till helgen blir det årlig konfirmation på Norrbyskär.
Många, snart alla i familjen är konfirmerade där nu. Alla utom jag själv som inte hade tid då hästarna fick gå före det året.
Känns lite tråkigt såhär i efterhand då både jag och min bror varit där sen vi var väldigt små och pappa hade hand om lägret. Även min bror har haft lägret några somrar.
Nu är det iaf Rebecca, den näst yngsta i skaran som konfirmeras.

Direkt efter norrbyskär kör vi raka spåret till Piteå där vi firar morfar som fyller år. Också tradition varje sommar..
Vad som händer därefter får ni höra om senare! :)

Ikväll har vi varit på stan och sett sommaren i city igen. Ätit god
Middag med fint sällskap som vanligt och såklart slank även en glass ner..
Älskar verkligen sommarkvällar. Även om man kunde önska lite mer värme så får man vara nöjd om det inte regnar..

På återseende!
Sålänge lite bilder från tiden som gått sen sist!

Ovido - Quiz & Flashcards