fridarannar

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Frida Rännar - 16 januari 2013 12:24

Druckit lite för mycket?


Känns väl "sådär" enligt mig... Hur hade hennes tal låtit om hon vunnit jerringpriset?




Av Frida Rännar - 16 januari 2013 10:19

Har varit lite trött sen vi kom hem så har inte blivit något bloggande..


Äntligen börjar Hugos tänder vara påväg! Han har haft det lite kämpigt med tandsprickning och förkylning samtidigt. Stackars liten. Men äntligen kan man nu se hans vänstra tand på nedre raden och de andra är inte långt borta.
Han vill sova mest hela tiden och vissa måltider är det jobbigt att äta. Tur att det finns gröt för det finns ingen hejd på hur mkt gröt vårat barn kan äta. Han fullkomligt älskar det! Dessutom är han så himla duktig på att dricka vatten nu så han dricker gärna kallt vatten vilket säkert är skönt för tandköttet.


Igår fick det vara nog! Jag har hållit oss inne sen veckan före jul pga vår förkylning i hopp om att den snabbt skulle gå över. Men det har ju snarare varit tvärt om. Vi är fortfarande inte helt friska. Hugo har slutat snora, hostar bara och jag är lite tät i näsan och får rethosta på kvällarna. Men nu får det vara nog. Det har ju inte hjälpt att sitta inne och man blir ju lätt deprimerad också.
Så igår packade jag oss ut med nya vagnen och gick... Och gick.. Och gick. Ja fick faktiskt ihop 2 timmar! Det var som att kroppen ville ta igen allt den förlorat.


Hästen var trött även igår. Han är ju inte direkt van att resa långt nu på senare år så det tog på honom lite. Han fick springa på lina en liten stund och hann med att göra några luftsprång också. Ikväll rider jag nog ute!


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards