fridarannar

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Frida Rännar - 29 januari 2013 20:50

Passade på att åka lite pulka idag när vädret tillät!

Av Frida Rännar - 29 januari 2013 20:48

Joggade Jackpot lätt i ridhuset ca 35 min. Han var så himla fin!!!

Pysslade om honom och Städade skrubben. Vet inte vad jag gjort i helgen men det såg ut som ett bombnedslag. Så lite putsning på alla grejerna och städning var till all sin rätt!

Imorgon är Pappa Jocke ledig och vi har lite saker att stå i. Dels så ska han byta ännu en tändspole som har blivit dålig på min bil. Snart är alla bytta då den senaste gick för några månader sen.
Vi ska storhandla och behöver säkerligen städa. Skulle vara skönt att komma ut hela familjen en sväng också samt att jag ska hinna rida under dagen.
Plötsligt blev det inte så mycket ledigt för hans del... Hmmm..

Av Frida Rännar - 29 januari 2013 11:26

Just nu ångrar jag mig djupt för att jag sålde iväg mitt Dyon The Difference träns bara för att det var lite för stort med bettet jag red på då.

Som småbarnsförälder är det inte lika "lätt" att köpa ett nytt sådant träns.

Synd och dumt känns det just nu då Jackpot skulle behövt ett och jag vet att det gynnar honom.

Blä för dumma beslut!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards