fridarannar

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida Rännar - 10 januari 2013 18:24

Långtradare med stor grävare på har kört av E4 rejält! Inte en enda del kvar på vägen. Det är isgata!

Av Frida Rännar - 10 januari 2013 12:56

Av Frida Rännar - 10 januari 2013 12:12

Äntligen är vi påväg mot Jump Club!! :))

Av Frida Rännar - 10 januari 2013 07:54

Uppe med tuppen. Nästan iaf..

Hugo sover men jag har ingen ro i kroppen. Packar det sista inför resan!

Av Frida Rännar - 9 januari 2013 13:39

Ska jag
Ska jag inte
Ska jag
Ska jag inte
Ska jag
Ska jag inte?

Veliga jag är framme igen. Ibland önskar jag bara att jag hade en inre röst som kunde säga åt mig precis vilket beslut jag ska fatta :)

Av Frida Rännar - 8 januari 2013 21:19

Någon som har ett smalare eller normaltjockt tvådelat bett 12,5-13,5 cm silver med normalstora ringar att sälja?? Hör av er direkt till mig :)

Av Frida Rännar - 8 januari 2013 16:46

Såhär se det oftast ut när Pappa J kommer hem! :)

Av Frida Rännar - 8 januari 2013 16:33

Massa bra besked idag :)

Annars så snörvlar vi på här hemma. Egentligen inte så stor skillnad sen 3 dagar tillbaka. Hugo är mer snorig och hostar lite idag men mkt piggare under vakentiden och han sover gott hela nätterna nu igen Sedan vi köpte riktig nässpray. Skönt..
Jag har ont i halsen och missbrukar nässpray... Annars känns det hyffsat.
Måtte vi nu bli frisk till helgen!! Jag gör verkligen allt jag kan för att vi ska bli friska nu. Eller ska jag kanske säga jag gör ingenting.. För det är ungefär det vi gör. Vi sitter inne och leker lite som mest. Hugo sover mkt och jag klagar inte direkt. Lägger vi oss i sängen och ser Tv så slocknar han på 5 min..
Vi har varit ut som snabbast imorse för att handla lite på Coop. Men jag tog bilen så han skulle slippa vara ute så mkt. Nu var det ändå inte så kallt idag men man vet ju själv hur det känns när man är förkyld..

Jag har precis vinkat iväg Emmaljungavagnen. Känns sorgligt att det blev så kort tid ihop. Jag gillar den verkligen, men av olika anledningar så köper vi nu en ny. Jag tror det blir en brio Happy sittvagn. Vägrar vara utan 4 lufthjul och komforten som emmaljunga och brio har i sina vagnar. Trehjulingen vi köpte är kanon på bra underlag och i stan eller om man "bara " ska iväg men vi skulle inte klara oss på bara den.
Gillar Happy modellen av många anledningar. Den är lite högre än E ljungan och sittdelen mer i min smak. Sen självklart chassit som är svart!

Nu slutsvamlat. Barnet har hunnit somna bredvid mig och jag ska vila lite innan det blir stalltjänst. Idag ska det börjas packa och putsa hästgrejer :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards