fridarannar

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Frida Rännar - 1 maj 2010 18:32

Sitter hos familjen på fågelstigen.

Har imorse varit i stallet och putsat på Jackpot och sett lite Micke-träningar.

en grupp fick tyvärr ösregn. Annars höll det uppe riktigt bra.


Jocke, Alicia, Linn, Linda och Jossan kom ut. Medans tjejerna red så han vi äta lunch och promenera med Jackpot längs med cykelbanan. Han var supersnäll och höll sig i skinnet jätte bra ändå tills vi kom tillbaka på stallplan och Alicia drar igång några hästar i hagen. Då hängde han på rejält! Lugnade ändå ner sig innan vi kunde ta oss in.


Har kollat på filmen från Sand där några idioter gjorde en egen majbrasa och hällde på gammal olja och 150 liter bensin!

barnen i bakgrunden. Förmodligen så både hoppas och tror jag att dom kommer åka dit rejält!



Nu blev vi bjudna på mat här, sen förbi godishuset och hem till körslaget!

 Myyys.








Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards