fridarannar

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Frida Rännar - 2 maj 2010 22:50

Ingen ro ingen vila!

Helgen har passerat och jag har haft tid över att kunna konstatera att jag säkert fått två timmar hemma i lugn och ro. Det är rekord mycket tid på evigheters evigheter. Aldrig någonsin har tid till övers betytt så mycket för mig. Jag blir bättre och bättre på  att försöka utnyttja det men ibland behöver man påminnas...


Åkte tilbaka till stallet igen och hade först en privatlektion sen mina träningar och efter det red jag på Totte. Hoppade över en studs. Han var Toppen, inte ett enda snesteg. Så himla fin ponny när han sköter sig.

Fick många minuter mystid med min älskade häst idag. Han är det bästa som finns!


Nu ligger vi i soffan och ler åt våran söta hund. Hon har i vanlig ordning puttat ner sin leksak från soffan och lagt sig brevid Jocke och vill att han ska ta upp den. Nu har hon legat i en kvart och pratat med oss konstant för att hon vill att vi ska ta upp den. Hon är så otroligt söt. Man smälter..


Nu ska jag ta mg en varm dusch. Vi hörs!

Av Frida Rännar - 2 maj 2010 13:34

Precis hemkommen från stallet. Ponnytjejerna har haft klubbtävling. Det har gått väldigt bra för dom flesta tycker jag!

Första ute tävlingen/träningen gör ju alltid allting mycket mer spännande. Man får se det som träning!


Vi tog en lunch på Max allihopa och nu ska jag ta en liten vila innan jag ska tillbaka och ha träning ikväll..


Jackpot har fått gå en stund i hagen men han tyckte den var väldigt lerig. Tog in honom efter två timmar. Ikväll väntar också en prommis längs cykelbanan.


Nu till viloläge!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards