fridarannar

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Frida Rännar - 8 maj 2010 21:33

Äntligen hmma efter en lång dag i solen. Under grillmiddagen hos familjen på björnvägen kunde vi konstatera att solen tagit hårt och hårdare på vissa. Nathalie var duktigt röd för kvällen.

Superhärligt med kanonväder iallafall.


Umeå Ponnyhopp

Trots vädret med oss så hade våra Elitlagstjejer inte turen med sig idag och vi kom sist.

För oss har det ingen som helst betydelse även fast jag vet att tjejerna är riktiga fajters!

Jag själv anser att allt man gör lär man sig av och jag tycker vi har gjort det bra som deltagit! Jätte grattis till Piteå som får representera lite av våran del av landet som kvalade vidare till Strömsholm. Jätte duktiga var dom. Även Grattis till Högbo som tog hem vinsten och första kvalplatsen. Stöcke gjorde jätte bra ifårn sig och var endast ett pet ifrån att gå vidare. Typiskt.

Några andra som stuckit ut under dagen är Emelie som var 2:a i La:n, Linn och Sofie delad 3:a i Lb:n,Nathalie och Josefin som gjorde två superfina nollrundor. Givetvis många många fler som gjort bra ifrån sig!


Högbo Spelen Storhästhopp

http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/925


Spännande med Elitlaget imorgon!


Vännäs Storhästhopp

http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/965


Jag bjuder på lite bilder från helgen!

          



Av Frida Rännar - 8 maj 2010 11:59

SITTER PÅ GRÄSBANKEN VID HOPPBANAN PCH HAR PRECIS SETT D-PONNYSARNA HOPPA LA:N. EMELIG GJORDE EN SUPERRUNDA OCH KOMMER NU IN PÅ PRISUTDELNINGEN, LEDDE HELA KLASSEN TILL SISTA RYTTAREN SOM GÅR IN OCH SLÅR HENNES TID. TYPISKT MEN JÄTTEKUL FÖR HENNE! LINN OCH JOSEFIN GJORDE TVÅ SUPERRUNDOR I LB:N. JOSSAN PRECIS UTANFÖR UTANFÖR PLACERING OCH LINN DELAD 3A3D MED SOFIE SJÖSTRÖM. KUL! NATHALIE TOG HEM EN 4:E PLACERING IGÅR OCH GJORDE EN JÄTTE FIN FELFRI RUNDA IDAG PRECIS UTANFÖR PLACERING. NU SKA VI LADDA UPP FÖR LAGET SOM SNART GÅR AV STAPELN. TILLS DESS SITTER VI I SOLEN OCH MYSER! 

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards