fridarannar

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Frida Rännar - 13 maj 2010 14:53

 Vilket väder!

18 grader hos Jockes mamma. Helt underbart.


Blev morgon på stallet. Jackpot fick för första gången gå ut naken i solen. Känns som att han med den pälsen han har nu så spelar det ingen roll direkt.

Hjälpte Linn att hoppa. Gock som vanligt riktigt bra och dom är nog laddade inför Vännäs.

Sen åkte vi Vidare till stan för en snabbare lunch. Jag mår fortafarande inte riktigt hundra men har nu varit på apoteket och införskaffat magkatarrs medicin. Hoppas det hjälper..


Väl inne i stan så ringde Katarina. Jag skulle rida Mio kl. 12 men hade totalt gömt bort det. TROTS att jag vill minnas att jag satte telefonen på påminnelse. Så typiskt. Har alldeles för många bollar i luften. Tur i oturen så hade Elin med sig ridkläder och kunde lösa det själv..


Jag och Jocke åkte vidare till Jockes mamma. Var där ett tag och nu är vi hemma igen. Ska duscha innan vi ska ta en prommis sen invänta kvällen och köra familjen till flyget.INTE alls avundsjuk, en vecka i Turkiet...Vad är väl det?


Film från idag. Linn o Ronja hoppar bana på 1m

Lätt som en plätt!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards