fridarannar

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Frida Rännar - 11 maj 2010 13:42

 

 

Nu Kommer Värmen!

 

 

  

 

http://vk.se/Article.jsp?article=349544

 

 

 

 

 

Av Frida Rännar - 11 maj 2010 09:48

Blev ingen promenad till jobbet idag. Så typiskt då jag gav bort bilen ( den enda som rullar felfritt) till Jocke idag då han ändå bara går kortdag. Regnet föll när jag skulle starta tidigt imorse och varken jag eller Alicia kände oss manade. Så jag ringde mamma fick hon hämta upp mig istället.


Ikväll blir det nog lite små-pyssel hemma och en stund i stallet hos vackraste Grå.

Vi måste åka och handla, leta fram resväska till mamma då dom åker till turkiet på Torsdag, städa upp lite hemma och om vi hinner åka till Jesper och sno med oss massa bilder som vi ska framkalla.


Sitter och tittar runt på massa sidor på nätet, tanken är att jag skulle vilja byta ut min utrustning till Jackpot. Färgerna är såklart vit, marin och Royalblå. Sen håller jag även på att kolla in annat också. Får se hur det blir..


Nu är jag jätte hungrig, snart lunch!



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards