fridarannar

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Frida Rännar - 25 maj 2010 21:17

Sitter framför Eurovision. Lätt sämsta låtarna jag hört än så länge. Vad hände?

Tur vi bara är på låt 4 än sålänge.


Jackpot är badad. Fick stallhälp av Jocke idag så vi var väldigt snabba.

Åkte på Maxi och handlade lite. Svängde förbi och kollade så lastbilen var i ordning för morgondagen. Hann även in hos familjen på Fågelstigen och byta några ord.

Nu hemma. Blir en tidig kväll. Förstår inte Varför jag är så trött?!


Jackpot i badet. Han var allt förutom ren. Gud vad jag fick skrubba!!


  



Av Frida Rännar - 25 maj 2010 14:27

Lunch med mamma o Kent på Taormina.

Sen shopping på D & D.

Fick en klänning av mamma som jag har fönstershoppat så länge nu.

Vit sommarklänning från Object. Påminner om Odd Molly klänningarna. Jätte fin!


Såhär ser den ut fast min är i vitt!


  

Av Frida Rännar - 25 maj 2010 09:57


En dag kvar nu innan vi åker med Jackpot.

Jag längtar...Så jag kanske kan få ett svar.


Igår när jag kom till stallet kunde jag lätt konstatera att jag hade den skitigaste hästen i stallet. Helt sjukt vad lerig han var. Han måste på något sätt lyckats rulla i sin lilla hage. Tur för honom att jag har planerat in bad idag. Annars får dom nog en chock i Sundsvall imorgon.


Gårkvällen var jätte trevligt. Middag hos farmor och massa prat.

Lucas följde mig sedan och gjorde stallet.


Nu väntar jobb sen göra klart för imorgon hos Lilla Grå.





Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards