fridarannar

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Frida Rännar - 22 maj 2010 23:35

Kort och gott idag!

Dagen har varit minst lika lång som igår. Jag har njutit av att bara vara åskådare men skulle ju lätt kunna erkänna att jag VILL TÄVLA själv också...


Lena hoppade Wendela själv. Gick Kanoners bra! 4 fel i kombinationen. Blev lite missförstånd in då Wendela backade upp lite väl mycket själv. Men riktigt duktiga var dom!


Malin, bästa Malin vann 1.30 med Tyskan, jätte kul!


Se resultat:


http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/1048


God middag direkt efter stallet hos familjen. Jesper och Elin var också med. Sen fastnade vi allihopa framför en film i tv-soffan. Precis hemkommen nu och duschad. Några timmars sömn sen åter till stallet. Jag tor jag kan räkna den här veckans sömntimmar på baa några få händer. Galet vad lite jag sovit. Måste skärpa mig. Kan inte altid vara uppe för sent..


Nu sängen nästa!




Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards