fridarannar

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Frida Rännar - 3 maj 2010 21:48

Blev bjudna på grillkväll på Björnvägen hos mamma och Kent.

Supergott med grillade revben, fläskfilé och Kyckling. Alla jätte mätte orkade inte smälla i oss allting..


Var innan det ute och tog hand om Grå, han var jätte lugn och snäll idag. Kan bero på att Peter följde med och hade Ronja på släp också.

Hästen bredvid Jackpots hage hade lyckats pajja hela järnhagen men jag tror att Jackpot hållt sig lugn. Han stod och njöt när jag kom vid 17.tiden Så skönt i solen...


Nu är vi hemma och ska se lite film. Har tom en liten godisskål på bordet. En måndag...Man borde skämmas. Men är man godissugen så är man   


Nu åter till tv-tittandet!


Av Frida Rännar - 3 maj 2010 14:36

Min dag idag.


Jocke och jag var och släppte ut hästarna. Gissa om Lilla Grå var nöjd att få komma ut. Idag får han vara ute i solen hela dagen. Hoppas på sol imorgon med. Provade nämligen hans nya regntäcke. Det satt inte alls bra och nu är han alltså utan. Har kollat hela stan, det finns inget jag vill ha. Jag måste få tag i ett genast då jag inte har ngt för tillfället.

Men han kan ändå inte gå ut i små-hagarna när det regnar för då sjunker han bort i sörjan. Han hatar verkligen lera!


Nu i e.m har jag bara gjort massa hemma-sysslor. Diskat, tvättar allt från kläder ill badrumsmattor och duschdraperi, byter lakan, städar och stökar undan vinterkläder. Duktiga jag..

Ikväll ska jag åter till stallet. Lena ska hoppa på Wendela själv ikväll och jag har lovat vara åskådare.Lilla Grå ska få sig en prommis också.


Nu till tvätten!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards