fridarannar

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Frida Rännar - 19 maj 2010 23:29

SÄLJES

 

Dessa saker är till salu. Märkessaker och blandade "vardagsmärken". All utrustning är fullt användbar och ren. Vissa saker näst intill oanvända andra använda.

Allt i storlek för Häst. (Obs! Schabraken skulle även passa ponny!)

 

 

 

Martingal Brun stl Full. Använd fåtal ggr. 150 kr

 

 

Vitt Glengordon Schabrak. Lite missfärgat under sadeln som inte syns med sadel på, annars i fint skick. (Finns Matchande luva i blått till.) Använt 3 ggr på tävling.stl Full 100 kr

 

 

Ländtäcke Grått stl Full. Fodrat. Ligger perfekt! 100 kr   Vitt Hoppschabrak Marin/Guld kant. stl Full som Nytt! 100 kr

 

Allroundschabrak Marin mer marin/vit snurrat kantband. Använt 1 gång. stl Full. 120 kr.  

"Pollypad" från Hööks. Stl full. Tjock!

Brun 50 kr     Brunt Allroundschabrak Lamicell. Ligger perfekt på hästen. Använt max 3 tillfällen.

100 kr

  Allroundschabrak Blått stl full. 50 kr

Jätte fint led-kedjegrimsaft i läder med två hakar till tävling. Svart 100 kr.

     

 

(Samma Martingal som ovan)

 

Knappt använt! Brunt Glengordon träns med mönstrat pannband och nosgrimma. Fodrat Nackstycke och "bakåtvända" sidostycken. 400 kr.  

         

 

Nya Sen och Bakskydd i läder.Från Hööks. Använda under en tävling. Bruna stl Fullt. Sitter riktigt bra! Mjukdel precis i "knävecket" på hästen.  

450 kr för båda. (nypris 678 kr)

 

 

Prestige Dinafit Sen och Bakskydd i Brunt. stl Full. Använda fåtal ggr. 

1000 kr. (nypris ca 2000 kr) 

ev bytes mot bruna Veredus Olympic, Eskadron Prosafe eller Dyon Läderskydd i brunt.

      

 

Övrigt (Bilder kommer)

 

Regntäcke helt nytt aldrig använt! Blårutigt, superpassform märke Horze. Säljes pga fel storlek. Ofodrat med Halvhals bogveck.

500 kr

 

Av Frida Rännar - 19 maj 2010 21:29

Underbart.


Jobbade gärnet. Var väldigt mycket att göra men jag var riktigt effektiv. Under flertalet timmar framför datorn var jag inte inne på nätet en enda gång och surfade för nöjes skull under hela dagen.

vilket såklart resulterade i att jag fick enormt mycket gjort!

Imorgon kommer mamma-chefen hem och det känns faktiskt väldigt bra.


Jocke hämtade mig på jobbet med Lastbilen vidare för att slänga i oss lunch på Max den här gången. Sen hem för att vända och köra honom tillbaka till jobbet.

Jag ut på stallet och har varit där heeela kvällen lång. Haft träning, Mockat/och finrensat hagen (blev toppen), pysslat om lilla Grå, rastat hunden, kollat på alla hoppträningar OCH även hunnit skälla ut min hund efter noter. Hon är inne i ett konstigt stadie nu. Kan kissa på sig hemma när man säger åt henne, skäller på människor och Hundar och är allmänt märklig. Är säkert könsmognaden som spelar in...

tycker synd om henne.

Vi har även hunnit ta kort på diverse saker som ska säljas. Lägger in en länk ikväll!


Nu har jag hamnat hemma på fågelstigen och fått i mig lite mat.

ska hem och invänta jocke som kommer vid elva tiden..


Återkommer!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards