fridarannar

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Frida Rännar - 10 maj 2010 21:56


Då har vi precis kommit hem igen. Jag och Malin har varit och hämtat papper till boxen. Går väldigt smidigt måste jag säga och mycket billigare än spån är det. Kul också att få lite "surr-tid" med Malin!

Jackpots mugg är nästintill helt borta så det har ju blivit en klar skillnad!

Vid lunchtid idag så fick han nya skor också så nu ska vi bara invänta och se om han är okej nästa gång Birger kommer ut.


För övrigt annars så tror jag att jag skippar Öviks Tävling. Efter den så är det någon vecka till nästa tävling och då kan jag ju lika gärna ta det lugnt och invänta den. Dessutom om vi nu kommer vara hemma under Öviks helgen ändå så är det första omgången av Div 2 lagen för ponny. Jag är lagledare och vi kommer köra två lag så jag måste/borde vara på plats.

-Tack snälla för alla kommentarer.  Jag älskar verkligen det jag gör och försöker vara alla till lags även om det ibland är jätte svårt att hinna med...

 

Nu ska jag kolla lite på tv och världens hårdaste polisstyrkor.


Lite sido info:

Rolf-Göran 6:a på Världsrankingen!

 

http://hastmagazinet.se/newsItem.aspx?id=37341&a=RGB världssexa 

  


 



Av Frida Rännar - 10 maj 2010 08:45

Måndag morgon.

En ny vecka och en ny dag.


Veckan har att bjuda:

Idag - Jobb

Idag 11.00 Hovslagaren

Ikväll 20.00 Hämta mer papper i skravelsjö

21.00 Kolla träningarna på Hippo


Onsdag- Jobb, ev. kolla på träningarna

Tors.-Ledig

Fre.-Ledig

Fre-Sön- Vännästävlingar Ponny

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards