fridarannar

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Frida Rännar - 21 maj 2010 22:05

Tävling idag!

Var verkligen jätte kul att få vara med..Gud vad jag kommer sakna tävlingen under sommaren.

Första rundan gick bra. Wendela var superladdad på framridning vilket gjorde att jag fastnade mkt i handen och fortsatte hålla även inne på banan då jag tänkte att hon skulle ligga på även där men när jag väl började på 1:an så är hon jätte lugn och jätte lydig. Blev därför väldigt mycket ryttarmiss och rev 2:an sen felfri.

Runda två försökte jag hålla lite bättre tempo i henne och få det lite jämnar. Misslyckades på ettan att bli klar i handen överhuvudtaget så hon petade den. Var felfri och hoppade jätte fint ända till sista hindret, kombinationen. Jag trycker på för mycket på A-hindret då jag vet att hon behöver stöd framåt i kombinationer...varpå hon kommer ännu närmare hindret än nära som jag redan låg. River den också. Totalt mitt fel där också.

Så Wendela har skött sig super. Varit koncentrerad hela banan och bjussat fantastiskt på sig själv!


Imorogn rider Lena själv och jag supportar från backen. Det blir kul.

Se övriga resultat från dagenhär!

Duktiga Lina har helt själv lyckats lägga in dom.    


 http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/1048







Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards