fridarannar

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Frida Rännar - 12 maj 2010 23:17

Har precis kommit in från en lång promenad tillsammans med Malin och Milly. Vi utgick från stan och gick runt teg till Peter och Linda där vi lånade toalett och sen fastnade i massa surr.Var varmt och skönt i deras uterum med brasan igång. Kändes kyligt ute när vi lämnade dom.

Gick en skogsväg längs med älven på väg hem så hundarna kunde springa lösa. Milly fick syn på vad vi tror var en hare eller en katt. Lite senare inne i stan fick dom syn på en Igelkott som tänkte passera en väg men i sista sekund ångrade sig, som tur var annars hade den varit mos av några ungdomar i bil. Precis efter igelkotten fick ví syn på en mus. Tror vi närmar oss smådjurens dagsrytm, natten.


Alicia och Milly spanar på Igelkotten

  


Känner mig lite hängig fortfarande. Vid lunchtid idag trodde jag att jag råkat ut för magsjuka. Jag mådde verkligen pyton. Det är inte helt bra ännu men klart bättre. Hoppas det vänder tills imorgon. Lite ledighet på det här bord göra susen.

Efter att jag och malin skillt våra vägar så sprang jag och Alicia sista biten hem från stan och jag är så lycklig för jag blev knappt andfådd!

Nu ska jag lägga mig i tid imorgon blir nog en lång dag.

Återkommer då.

God natt


Jag och Alicia kollar in träningarna från kvällen.

  


Av Frida Rännar - 12 maj 2010 09:55



En dag närmare ledighet!

Tisdagskvällen försvann bara sådär jätte fort.

Vi åkte direkt efter jobbet till stallet. Tog hand om Jackpot. Jag, Jocke, Alicia och Jackpot tog en promenad i skogen. Jätte skönt. Lilla Grå skötte sig jätte bra!

Kvällen spenderades hemma hos Peter och Linda för att planera våran semesterresa.


Jocke ledig idag och jag gör helg efter idag. Känns superskönt att få lite ledigt. Då ska jag hinna tvätta klart allting som ska säljas iväg och bara pyssla med sånt som man aldrig hinner ta tag i annars.

Ganska komiskt är det ju att Strålande sol på väderkartor kan förändras till mulet och regn på en endaste dag?!    


Jag har försökt nu på morgonen att lägga upp en frågespalt men Bloggplatsen vill inte riktigt vara med just nu så håll utkik den kommer inom kort!


Nu åter till arbete..






Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards