fridarannar

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Frida Rännar - 9 maj 2010 22:48

*Pust*


Då var det färdogsprunget för den här helgen. Än en gång har vi konstaterat att vi borde haft stegräknare en helg som denna. Idag var nästan värst då nästan alla startade samma klass och hela klassen var ihopslagen. Jag försökte så gott jag kunde att vara till lags för alla. Det innebar ju tyvärr att jag inte hann se alla på banan då jag var fullt upp i det som hände på framhoppningen.


Dagens utstickare Umeå Ponnyhopp:

Emelie Stenman - ett ynkligt pet i Msv B klassen. Kom tvåa då det bara var en felfri.

Anna Pettersen - Tvåa i LB

Elin Magnusson- Trea i LB

Linn Lindeberg och Julia Nejati- Delad 5:e plats

 

Vännäs

http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/965

 

Högbo


http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/925

Umeå lyckades kvala med elitlaget till SM laghoppning på Strömsholm.

Grattis!!

 

Förövrigt så ska jag dyka rakt ner i sängen. Imorgon jobb, Jackpot ska få nya dojjer och jag ska hämta mer papper till boxen.

Måste boka semesterflyget. Tävla i Övik eller semestra på Mallorca står jag mellan nu... Det var ju frågan.

Vad hade ni valt?

 

 


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards