fridarannar

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Frida Rännar - 31 maj 2010 09:31

Gårdagen var så fullspäckad att jag inte hade en sekund över för att skriva.


Hemma i Umeå var vi i lördags natt strax innan kl. 2. Möttes av ett väldigt glatt centrum. Resan har gått toppen och det har varit kul att få uppleva lite nya ställen runt om i Sverige.

Vi har iallafall hittat vad vi letade!


Igår så var det mycket på schemat.

Vi tog såklart lite sovmorgon då vi inte somnade förrän vid tre tiden. Upp och hämta hem bästa Alicia som sovit hos mormor och Kent. Det är alltid så skönt att hämta hem henne och kan en hund vifta sönder sin svans så tror jag hon var duktigt nära när hon såg att både jag och husse kom för att hämta henne.

Hon hade sovit så gott och blivit bortskämd med massa fläskfilé. Tror hon mått riktigt bra där.

Efter det så grejjade vi på med annat och vips så var det kväll och vi skulle hinna till stallet och vara på middag hos mamma.

Jätte god morsdagsmiddag!

Passade på att lägga upp alla våra gardiner och det blev toppenbra.

Ikväll ska det storstädas och pysslas vidare.


Nu lite jobb. Var ju så härligt väder idag. Får se om det blir lunch på stan kanske?


hej sålänge


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards