fridarannar

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Frida Rännar - 20 maj 2010 23:25

Jag fullkomligt älskar sol!

Allting blir så mycket enklare, lättare och roligare då.


Blev en helkväll i stallet idag igen. Har bara pysslat på. Mockat hagen igen. Stått i solen och myst, hoppat Wendela som var jätte fin idag!!, byggt bana en stund innan jag sedan var tvungen åka och hämta familjen på flyget. Turkiet resan hade varit toppen!

Hmm... vi här hemma som tyckte vi började få färg.. Jaja, vad är väl lite färg på kroppen.?!


Har hunnit förbi familjen Welam (ÄNTLIGEN!) med fjädrarna till studsmattan. Jag vet iaf en liten krabat som kommer bli lycklig.

För övrigt. Vilken träning att hoppa på mattan. Gjorde ett test på Studsmattan hos Linda och Peter. Jag fick träningsvärk!


Nu är vi hemma. Min vettskrämda hund som är rädd för allt och alla har somnat sött i sängen. Hon har varit jätte duktig idag men det tog en bra stund för oss att ta oss förbi hundgårdarna på Forslunda när storhundarna skällde.

Hon är verkligen vettskrämd...


Morgondagen lovar tävling med Wendela.

Jobb

Styra upp tidtagningen som tydligen är paj. Jag och kablar..?!   Ska nog gå fint.

Annars blir helgen slapp. Skönt!


Nu lite bilder från dagarna som varit. Sol säger jag bara!


                    


Av Frida Rännar - 20 maj 2010 11:27

Nu är resan till Mallorca bokad och betalad. Samt även långtidsparkeringen bokad. Ska boka hotell för Stockholmshelgen när vi kommer tillbaka också.

Avgång Arlanda 26 Juni 10.20

Guud vad jag längtar till värmen och vattnet!


Verkar bli en varm dag idag igen. Skönt!


Nu åter till jobb sen Stallet.




Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards